Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
Всего материалов в каталоге: 149 Показано материалов: 121-130 |
Страницы: « 1 2 ... 11 12 13 14 15 » |
Поміж багатьох свят у календарі є день, коли настрій усієї країни особливо урочистий і радісний. Цей день - Перше вересня. Він ясним промінчиком постукав у вікна усіх школярів, запрошуючи їх до рідної школи, Боровеньківського НВК. Особливо це свято було для першокласників, які вперше сіли за парти цього року. На святі лунали гучні пісні, веселі вірші у виконанні учнів. Також були присутні гості: сільський голова Некепілий А.І. та депутат районної ради Гордіяш О.П., які привітали всіх присутніх зі святом та подарували солодощі школярам. Після свята діти поспішали на перший урок "Україна - єдина країна".
Новини |
Переглядів: 257 |
Додав: Yulija |
Дата: 03.09.2014
|
|
Боровеньківський НВК функціонує у правовому полі, що ґрунтується на Конституції України, законах України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, „Про охорону дитинства”, Указу Президента України „Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні”, якими визначено найважливіші шляхи реформування освіти.
Оглядаючи рік минулий, можна відзначити, що в цілому колективом Боровеньківського НВК здійснена суттєва робота для подальшого розвитку освітньої галузі, є певні напрацювання і здобутки. Вони стали можливими завдяки глибокому розумінню педагогами школи значення розвитку освіти для майбутнього, волі й бажанню зробити її пріоритетною в роботі.
У 2013 - 2014 н.р. було підведено підсумки над єдиною науково - методичною проблемою: „Підвищення ефективності та якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій, розвиток пізнавальних і творчих здібностей учнів ”.
Директор здійснює управління навчально – виховним закладом на основі Статуту загальноосвітньої школи всіма видами діяльності, організовує педагогічний колектив на досягнення високої ефективності в навчально - виховній роботі, контролює виконання навчальних планів та програм, якість знань і поведінку учнів, зміст і організацію позакласної роботи, відповідає за організацію спортивно-масової роботи в закладі, комплектування класів, організовує роботу з батьками учнів, громадськістю, підприємствами; надає допомогу учнівським об’єднанням; здійснює підбір і розстановку педагогічних кадрів, а також організовує роботу по зміцненню та збереженню матеріально - технічної бази; відповідає за виконання правил внутрішнього розпорядку, дотримання санітарно - гігієнічного режиму, охорону праці й техніку безпеки; встановлює відповідно до чинного законодавства коло обов’язків для працівників закладу; здійснює керівництво педагогічною радою, роботою батьківського комітету; організовує харчування учнів, літню оздоровчу роботу.
|
Педагогічний колектив Боровеньківського НВК: ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ
складається з:
1. Чхайло-Тоцька Юлія Анатоліївна - директор школи, вчитель іноземної мови;
2. Смітія Інна Іванівна - вчитель початкових класів;
3. Сагер Тетяна Борисівна - вчитель початкових класів;
4. Карпова Тетяна Петрівна - вчитель історії, правознавства, світової літератури;
5. Грузд Віталій Миколайович - вчитель біології, географії, хімії, основ здоров'я.
6. Івахно Тетяна Михайлівна - вчитель математики, фізики, інформатики;
7. Перев'язко Ольга Борисівна - вчитель української мови та літератури;
8. Цикало Наталія Василівна - вчитель фізичної культури, трудового навчання;
9. Філоненко Валерій Григорович - вчитель музичного мистецтва;
10. Забуга Алла Василівна - вихователь ДНЗ;
11. Полозун Світлана Миколаївна - вихователь ДНЗ, вчитель образотворчого мистецтва.
|
Виховна робота в НВК
Основні напрямки виховної роботи:
|
Шкільні конфлікти: позиція батьків
Кожен з батьків колись був дитиною і ходив у школу, тому батьки не з чуток знають, що таке шкільні конфлікти. Навіть якщо дорослий, будучи дитиною, не брав участь в конфлікті активно, а тільки був спостерігачем цього конфлікту, все одно переживання були досить великі, і впоратися з ними було непросто. Саме тому, коли батько дізнається, що у дитини в школі конфлікт, то в душі виникає буря почуттів і переживань. Іноді це страх і нерозуміння, іноді це злість і бажання всіх покарати. Як же діяти правильно, так щоб допомогти дитині, а не нашкодити?
|
|
ДИТИНУ НЕ КАРАЮТЬ:
. За те, що вона чимось не влаштовує дорослих: холерика за те, що він непосидючий і впертий, сангвініка — за рухливість, флегматика — за повільність, неврівноваженого — за плаксивість.
|
РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ЩОДО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ
1. Повірте в неповторність своєї дитини, у те, що вона — єдина, унікальна, не схожа на жодну іншу і не є вашою точною копією. Тому не варто вимагати від неї реалізації заданої вами життєвої програми і досягнення поставленої вами мети. Дайте їй право прожити власне життя.
|
Ні виховній агресії в сім’ї!
Виховуючи дитину, ми частішe використовуємо метод «агресії» і спрямовуємо на дитину потік нищівної енергії з величезним негативним зарядом. Ми зриваємося на дитині, не розуміючи, що цим «заряджаємо» її. А вона, не в змозі розрядитися, як ми з вами, накопичує агресію в собі. І рано чи пізно ця агресія дасться взнаки — дитина хворіє (від легких колік до серйозних психозів).
|
Вчіться та навчайте дітей правильно спілкуватись
1. Щоб навчитися правильно говорити, треба навчитися читати і слухати.
|
Вчіться та навчайте дітей правильно спілкуватись
1. Щоб навчитися правильно говорити, треба навчитися читати і слухати.
|
|
|