Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
В категории материалов: 4 Показано материалов: 1-4 |
|
Сортировать по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
З метою ознайомлення учнів з основними державотворчими подіями становлення незалежної України, поглиблення знань про державну символіку, виховати в учнів почуття патріотизму, любові до Батьківщини, розуміння своєї причетності до подій, що відбуваються сьогодні в Україні в НВК був проведений захід "Державні символи України". Під час заходу учні дізналися про історію їхнього становлення та про співвітчизників, які відстоювали незалежність України. |
Все навколишнє – це наслідок минулих подій, а в тому, що відбувається зараз, нагороджується майбутнє. В минулому України назавжди закарбувалося оповите лицарським духом таке неповторне і легендарне явище, як Запорізька Січ.
Так, 19.03.2015 р. у Боровеньківському НВК, було проведено виховний захід «Ми козаки». На якому діти ознайомились зі значенням слова «козак» та з життям нашого славного козацтва. Учні помандрували у далеке минуле нашого краю, побачили, як жили наші діди та прадіди славні українські козаки і перевірили, чи дійсно козацькому роду нема переводу. Довести це випала честь двом командам «Січовикам», «Запоріжцям», які показали свою силу, спритність і відвагу. Учасники подолали змагання у 3 тури: 1 – «Військові маневри», 2 – «Спритність та кмітливість», 3 – «З історії козацтва». Підбиваючи підсумки конкурсів журі визначили переможців, нагородили грамотами та солодкими подарунками.
|
У Боровеньківському НВК був проведений позакласний захід з фізики "фізичний марафон", в якому взяли участь учні 7-9 класів, на яких чекали цікаві конкурси та завдання. Участь взяли дві команди "Архімедовці" та "Ньютоновці". Діти брали активну участь в конкурсах, а журі оцінювали відповіді команд і за підсумками чотирьох турів перемогла команда "Ньютоновців". Кожен учень був нагороджений грамотою та почесним значком учасника команди. |
Виховна робота в НВК
Основні напрямки виховної роботи:
|
|
|
| | |