Неділя, 22.12.2024, 21:45
Приветствую Вас Гість | RSS

Боровеньківський НВК:ЗОШ Іст.-ДНЗ

Категорії розділу
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 5
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Главная » Статьи » На допомогу: » вчителям

В категории материалов: 3
Показано материалов: 1-3

Сортировать по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Методичні поради для вчителів початкових класів

• Забезпечувати всебічний розвиток особистості молодшого школяра.

• У засвоєнні предметних знань, умінь і навичок спиратись на сформовані в дітей до школи пізнавальні вміння, розвинені психічні процеси.
• Процес навчання будувати на осмисленні та усвідомленні знань, на оп-тимальному поєднанні репродуктивного та творчого підходів до формування предметних умінь.
• Спиратись тільки на досягнутий рівень розвитку дітей; не вважати непов-ноцінним той рівень досягнень деяких дітей, який не відповідає віковим стандартам.
• Поступово урізноманітнювати й ускладнювати форми, методи та прийо¬ми роботи з учнями, структуру уроків.
• Систематично формувати, закріплювати та розвивати в учнів уміння та навички виконувати домашні завдання, навички самостійної навчальної праці.
• Розвивати мислення, пам'ять, увагу.
• Проводити навчально-виховну роботу на доступному для учнів, але до¬статньо високому рівні труднощів для оптимального використання та розвитку їхніх сил і можливостей.
• Розвивати творчі здібності учнів.
• Оптимально розвивати, розширювати й ускладнювати вимоги до учнів.
• Психологічно готувати учнів до переходу на предметну систему навчан¬ня, підтримувати тісний зв'язок з учителями старших класів.
Методичні поради для вчителів основної школи
• Знайомитися з програмою та методикою роботи в початкових класах і спиратись на неї, зокрема після прийому випускників початкових класів.
• Зберігати й розвивати традиції, які склались в учнів у процесі навчання в початкових класах.
• До початку роботи з дітьми ознайомитися з ними, систематично вивчати їх і використовувати одержані дані у процесі роботи.
• Забезпечити єдність вимог до учнів.
• Забезпечити поступовий перехід на предметну систему викладання, но¬ву побудову уроків, нові методи та прийоми роботи, нові вимоги до дітей тощо.
• Розвивати в учнів уміння й навички самостійної роботи.
• Продовжувати розвиток творчого мислення учнів.
• Забезпечити поступальний рівномірно висхідний характер навчально-ви-ховного процесу учнів з урахування вікових та індивідуальних особливостей школярів.
• Виявляти й розвивати індивідуальні нахили та інтереси учнів, їхні творчі здібності. Проводити профорієнтаційну роботу.
• Забезпечити міжпредметні зв'язки.
• Постійно підтримувати зв'язки з колегами з метою взаємодопомоги в ро¬боті та обміну досвідом.
• Підтримувати зв'язки з учителями початкових класів, особливо під час підготовки до прийому учнів і в перші роки роботи з ними.
• Протягом першого місяця навчання дітей у 5-му класі не писати заува¬жень у щоденники, проводити оцінювання на користь дитини, більшість уроків на початку навчального року будувати на повторенні.
• Дозувати навчальне навантаження та обсяг домашнього завдання, а та¬кож знизити їх до мінімуму у вихідні дні.
• Поглиблювати свої знання з проблемами забезпечення принципу наступності в педагогічному процесі.
Методичні поради для адміністрації та педагогічного колективу навчального закладу
• Розробити план організаційно-педагогічних заходів для спостереження за проходженням дітьми адаптаційного періоду та створення сприятли¬вих умов для успішної адаптації.
• Не пізніше ніж за півроку до переходу учнів на предметну систему на¬вчання призначити класних керівників.
• Забезпечувати ознайомлення навчальними програмами початкової та основної школи, організаційними формами та методами роботи з учня¬ми на суміжних етапах навчання.
• Організовувати планове (індивідуальне та групове) відвідування уроків, виховних заходів учителями суміжних класів.
• Заохочувати й підтримувати зв'язки вчителів початкових класів зі своїми колишніми учнями.
• Вивчати, узагальнювати та популяризувати кращий досвід роботи із за-безпечення наступності в навчально-виховному процесі. У шкільних ме-тодичних кабінетах зосередити матеріали із зазначеного питання. Наступність у навчальному процесі на педагогічних радах, методичних засіданнях, конференціях.
• Залучати кращих учителів до творчої розробки окремих питань наступ¬ності в педагогічному процесі (у процесі викладання окремих предметів).
• Доручити класному керівнику та практичному психологу розробити захо¬ди з усебічного вивчення кожної дитини та соціально-психологічного патронату учнів 5-х класів
.
 
 

вчителям | Переглядів: 318 | Додав: Yulija | Дата: 11.11.2014 | Коментарі (0)

НАПРЯМИ ТВОРЧИХ ПОШУКІВ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ВАЖКИМ ШКОЛЯРЕМ

1. Намагайтесь запобігти у себе думку про безнадійну педагогічну занедбаність того чи іншого учня. Вселяйте в себе віру, що "важкий” вихованець є потенційним носієм багатьох позитивних якостей. У ході перших контактів з такою дитиною виявіть доброзичливу зацікавленість, повагу, відкинувши можливе упереджене ставлення до неї.

2. Уникайте хворобливої реакції на перші негативні прояви у поведінці важко вихованця у ставленні до вас. Такі діти не рідко на початковому етапі спілкування з новим вчителем, а тим більше з молодим, схильні випробовувати його.

 

вчителям | Переглядів: 317 | Додав: Yulija | Дата: 04.08.2014 | Коментарі (0)

ШАНОВНІ ВЧИТЕЛІ!

  Поставтесь до педагогічної праці, як до головного змісту Вашого життя. Створіть у собі вчителя!
  Будьте ерудованими, відмінно знайте свій предмет, цікаво та доступно викладайте навчальний матеріал.
  Умійте поважати кожного учня і бачити в ньому особистість.
 

вчителям | Переглядів: 311 | Додав: Yulija | Дата: 04.08.2014 | Коментарі (0)

Вхід
Президент України
Верховна Рада
Міністерство освіт
СОІППО
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz