П`ятниця, 20.09.2019, 06:09
Приветствую Вас Гість | RSS

Боровеньківський НВК:ЗОШ Іст.-ДНЗ

Категорії розділу
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 5
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Главная » Статьи » На допомогу:

В разделе материалов: 9
Показано материалов: 1-9

Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 157/26602, державна підсумкова атестація випускників загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня проводитиметься з трьох предметів з 10 по 20 травня 2016 року. Державна підсумкова атестація випускників загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня – з 1 по 10 червня 2016 року з трьох предметів. Про це йдеться в наказі МОН України № 940 від 16 вересня 2015 року. Окрім того, цим наказом затверджено переліки навчальних предметів, з яких проводитимуть ДПА.

учням | Переглядів: 67 | Додав: Yulija | Дата: 25.11.2015 | Коментарі (0)

ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ – СИТУАЦІЯ ТРИВОЖНА, АЛЕ БЕЗПЕЧНА
ПОРАДИ БАТЬКАМ

1. Контролюйте, скільки спить ваш син чи донька. Регулярне недосипання небезпечне для психіки, послаблює імунітет і загострює хронічні захворювання дітей.
2. В екзаменаційний період дуже важливе харчування випускників. Воно має бути повноцінним. Підліткам слід давати продукти, які містять вітамін Е. Він підвищує імунітет і стійкість до стресу. У натуральному вигляді є в картоплі, сої, кукурудзі, моркві, ожині, волоських горіхах.
3. Споживання на добу до 8 склянок рідини позитивно впливає на організм, зокрема, покращується робота нирок, вони краще протидіють урологічним інфекціям. При цьому і корисно пити звичайну воду, натуральні соки. Вживання кави не підвищує працездатності, і підсилює стрес, викликає сильну сечогінну дію, що призводить до зневоднення організму і підвищеної роздратованості.
4. Звертайте увагу на посуд, з якого їдять ваші діти. Краще, аби він був золотавий. Цей колір заспокоює нервову систему, концентрує увагу, покращує настрій і пам'ять.
5. Частіше спілкуйтеся зі своїми дітьми, переймайтеся їхніми проблемами, допомагайте розв'язувати їх. Займіть позицію «друга» для своїх синів і дочок.
ПОРАДИ ВИПУСКНИКАМ
1. Вчіться керувати своїми емоціями. Наш мозок наказує виробляти гормони стресу на будь-який подразник, що загрожує нашому спокою.
2. Використайте найпростішу йогівську вправу. Заплющте очі й подумки перенесіться на берег океану. Підніміть руки вгору і розведіть їх у боки, уявляючи, як у них входить енергія. Складіть їх одна на одну біля пупка (ліва рука знизу). Ваш мозок насичується киснем і заспокоюється.
3. Усміхайтеся, навіть якщо вам не дуже хочеться. Сміх позитивно впливає на імунну систему.
4. Не забувайте хвалити себе щоразу, коли вам вдається впоратися із хвилюванням.
5. Живіть активно. По-перше, активні рухи не дають накопичуватися адреналіну, по¬-друге, відволікають від негативних думок: «Я не здам», «Я не знаю» тощо.                          6. Стежте за пульсом - його оптимальна частота розраховується за формулою: 180 мінус ваш вік.
7. Не одягайте на екзамен червоний одяг. Цей колір підвищує кров'яний тиск, він небезпечний для гіпертоніків. Коли людина сидить у кімнаті, де багато червоних пред¬метів, то вона починає безпричинно дратуватися. А коли людина одягає червоні речі, то навпаки, в неї додається бадьорості й активності. Тобто якщо ви одягнете на екзамен червону річ, то почуватиметеся впевненіше, але в екзаменатора ваш вигляд викликатиме роздратування.
ПІДГОТОВКА ДО ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
Спочатку підготуйте місце для занять: приберіть зі столу зайві речі, зруч¬но розташуйте необхідні підруч¬ники, посібники, зошити, папір, олівці. Можна ввести в інтер'єр кімнати жов¬тий і фіолетовий кольори, оскільки вони підвищують інтелектуальну активність. Для цього буває достатньо якоїсь картин¬ки в цих тонах.
Складіть план занять. Плануючи кожен день підготовки, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні вивчатимете. Не взагалі: «трохи позаймаюся», а які саме розділи і теми.
Почніть зі складнішого, з того розділу, який знаєте найгірше. Але якщо вам важко «розгойдатися», можна почати з того ма¬теріалу, який найбільш цікавий і приємний. Можливо, поступово увійдете до робочого ритму, і справа піде.
Чергуйте заняття і відпочинок, скажімо, 40 хвилин занять, потім 10 хвилин — пе¬рерви. Можна у цей час помити посуд, полити квіти, зробити зарядку, прийняти душ.
Не треба прагнути до того, аби прочитати і запам'ятати напам'ять увесь підручник. Корисно структурувати матеріал, складати плани, схеми, причому бажано їх записува¬ти. Плани корисні і тому, що за ними легко повторити якийсь матеріал.
Як запам'ятовувати матеріал. Психологи встановили, що наша оперативна пам'ять при одночасному сприйнятті здатна утри¬мати і потім відтворити в середньому лише сім об'єктів. Тому матеріал краще розби¬ти на смислові шматки, бажано, аби їх було не більше семи. Смислові шматки матеріалу необхідно укрупнювати й уза¬гальнювати, виражати головну думку од¬нією фразою.
Не слід квапитися, за будь-яку ціну запам'ятовувати складний текст, не ро-зібравшись у його внутрішніх зв'язках, не зрозумівши міркувань автора. Серед другорядного потрібно виявити найголов¬ніше.
Використовуйте асоціації. Метод ло¬кальної прив'язки полягає у побудові для ряду, що запам'ятовується, об'єктів іншого ряду — опорного, з добре знайомих або легких для вивчення об'єктів. Таким опор¬ним рядом може бути послідовність кімнат у вашій квартирі, будинків на вашій вулиці тощо. Людина спочатку заучує опорний ряд, а потім використовує його елементи, аби зіставити з ними елементи заучува¬ного ряду. Отже, якщо в матеріалі мало внутрішніх зв'язків — озирніться довкола. Уявіть обстановку, в якій ви вивчали ма¬теріал, і ви пригадаєте його, адже отримані одночасно враження запускають механізм згадування.

 

батькам | Переглядів: 88 | Додав: Yulija | Дата: 20.05.2015 | Коментарі (3)

Відкриття батьківства

http://www.materinstvo.ru , http://www.parenting.ru - ресурси сайтів "Материнство", "Мамам про дітей" допоможуть молодим мамам підготуватися до народження дитини, дадуть корисні поради щодо розвитку дитини від народження до дошкільного віку, організації дитячого харчування, взаємовідносин у сім'ї, де з'явився новий мешканець. Розділ "Бібліотека" містить щоденники молодих мам та веселі історії про дітей.
http://www.babies.kiev.ua/articles/statia_3.html - "Екологія немовляти" пропонує програму загартування малюка - від природного харчування до аква-тренінгів та холодних обливань. Тут ви знайдете правила перебування в басейні для дітей раннього віку, рекомендовану популярну літературу та наукові публікації щодо оздоровлення й загартування малюків.
http://www.mother.ru - сайт "Мати" пропонує статті та інтерактивне спілкування з педіатром, логопедом, психологом; "Скарбничку родинного досвіду", поради щодо раннього розвитку дитини.
http://www.mamochki.ru , http://mamadoma.narod.ru , http://baby.com.ua - "Мамочки", "Мама дома" та "Бебіком"- це сайти про все, що може бути цікавим для молодої матусі - про вагітність та пологи, про виховання малят, про жіночу красу та здоров'я, про рукоділля та домашнє господарство, про сімейне дозвілля та відпочинок.
http://www.cooking.ru/cats/children_kitchen - дитяче харчування - від народження малюка до шкільного віку.

Секрети родинної педагогіки
http://www.detisite.ru - психолого-педагогічний сайт. Його рубрика "Ліцей для батьків" відкрита для тих, кого цікавлять питання розвитку, виховання і здоров'я дітей; "Інститут розвитку дитини" допоможе в підготовці малюка до школи, а у "Дитячому містечку" знайшлося місце для дитячої цифрової бібліотечки, художньої галереї та ігротеки.
http://aim.h1.ru/index.html - "Радетели": матеріали сайту присвячені ранньому розвитку дитячих
обдарувань.
http://www.bibicall.ru - "Про харчування та виховання", а також - методики педагогіки Монтесорі, "Художники в памперсах", перша допомога та уроки масажу, батьківські тести та конференції, веб-консультації у лікарів-педіатрів.
Як впливає музика на розумовий та емоційний розвиток немовляти? Яку іграшку варто пропонувати дитині? Як допомогти дитині позбутися шкідливих звичок? Про це та багато іншого - у розділі "Дитина і сім'я" на сайті Inlife: http://baby.inlife.ru/baby.php?level=0 .
http://www.forkids.ru - батькам цей ресурс пропонує важливу інформацію про здоров'я дітей, корисні поради для тих, хто разом з дітьми збирається виїхати у краї далекі чи близькі на відпочинок.
http://www.idea.dp.ua/baby/learning.htm - уроки, що стануть у пригоді батькам майбутніх першокласників.
http://baby.com.ua/razdel.php3?sch - а тут - корисні поради для батьків школяриків різного віку.
http://www.moyadytyna.com.ua/ Електронний журнал "Моя дитина" буде корисним педагогічним джерелом незалежно від того, якого віку ваші діти: від першого року життя і до складного етапу переходу від дитинства до дорослості супроводжуватимуть вас опубліковані тут поради та консультації.
http://www.grandland.newtech.ru/Sschool.htm - школа сексуального виховання - для підлітків та їхніх батьків
http://www.mamochki.ru/50000.stm - поради, що допоможуть налагодити стосунки з вашими дітьми-підлітками, а також форум, у якому ви можете взяти участь, щоб обговорити проблемні питання з іншими батьками та фахівцями.

батькам | Переглядів: 80 | Додав: Yulija | Дата: 11.11.2014 | Коментарі (0)

Методичні поради для вчителів початкових класів

• Забезпечувати всебічний розвиток особистості молодшого школяра.

• У засвоєнні предметних знань, умінь і навичок спиратись на сформовані в дітей до школи пізнавальні вміння, розвинені психічні процеси.
• Процес навчання будувати на осмисленні та усвідомленні знань, на оп-тимальному поєднанні репродуктивного та творчого підходів до формування предметних умінь.
• Спиратись тільки на досягнутий рівень розвитку дітей; не вважати непов-ноцінним той рівень досягнень деяких дітей, який не відповідає віковим стандартам.
• Поступово урізноманітнювати й ускладнювати форми, методи та прийо¬ми роботи з учнями, структуру уроків.
• Систематично формувати, закріплювати та розвивати в учнів уміння та навички виконувати домашні завдання, навички самостійної навчальної праці.
• Розвивати мислення, пам'ять, увагу.
• Проводити навчально-виховну роботу на доступному для учнів, але до¬статньо високому рівні труднощів для оптимального використання та розвитку їхніх сил і можливостей.
• Розвивати творчі здібності учнів.
• Оптимально розвивати, розширювати й ускладнювати вимоги до учнів.
• Психологічно готувати учнів до переходу на предметну систему навчан¬ня, підтримувати тісний зв'язок з учителями старших класів.
Методичні поради для вчителів основної школи
• Знайомитися з програмою та методикою роботи в початкових класах і спиратись на неї, зокрема після прийому випускників початкових класів.
• Зберігати й розвивати традиції, які склались в учнів у процесі навчання в початкових класах.
• До початку роботи з дітьми ознайомитися з ними, систематично вивчати їх і використовувати одержані дані у процесі роботи.
• Забезпечити єдність вимог до учнів.
• Забезпечити поступовий перехід на предметну систему викладання, но¬ву побудову уроків, нові методи та прийоми роботи, нові вимоги до дітей тощо.
• Розвивати в учнів уміння й навички самостійної роботи.
• Продовжувати розвиток творчого мислення учнів.
• Забезпечити поступальний рівномірно висхідний характер навчально-ви-ховного процесу учнів з урахування вікових та індивідуальних особливостей школярів.
• Виявляти й розвивати індивідуальні нахили та інтереси учнів, їхні творчі здібності. Проводити профорієнтаційну роботу.
• Забезпечити міжпредметні зв'язки.
• Постійно підтримувати зв'язки з колегами з метою взаємодопомоги в ро¬боті та обміну досвідом.
• Підтримувати зв'язки з учителями початкових класів, особливо під час підготовки до прийому учнів і в перші роки роботи з ними.
• Протягом першого місяця навчання дітей у 5-му класі не писати заува¬жень у щоденники, проводити оцінювання на користь дитини, більшість уроків на початку навчального року будувати на повторенні.
• Дозувати навчальне навантаження та обсяг домашнього завдання, а та¬кож знизити їх до мінімуму у вихідні дні.
• Поглиблювати свої знання з проблемами забезпечення принципу наступності в педагогічному процесі.
Методичні поради для адміністрації та педагогічного колективу навчального закладу
• Розробити план організаційно-педагогічних заходів для спостереження за проходженням дітьми адаптаційного періоду та створення сприятли¬вих умов для успішної адаптації.
• Не пізніше ніж за півроку до переходу учнів на предметну систему на¬вчання призначити класних керівників.
• Забезпечувати ознайомлення навчальними програмами початкової та основної школи, організаційними формами та методами роботи з учня¬ми на суміжних етапах навчання.
• Організовувати планове (індивідуальне та групове) відвідування уроків, виховних заходів учителями суміжних класів.
• Заохочувати й підтримувати зв'язки вчителів початкових класів зі своїми колишніми учнями.
• Вивчати, узагальнювати та популяризувати кращий досвід роботи із за-безпечення наступності в навчально-виховному процесі. У шкільних ме-тодичних кабінетах зосередити матеріали із зазначеного питання. Наступність у навчальному процесі на педагогічних радах, методичних засіданнях, конференціях.
• Залучати кращих учителів до творчої розробки окремих питань наступ¬ності в педагогічному процесі (у процесі викладання окремих предметів).
• Доручити класному керівнику та практичному психологу розробити захо¬ди з усебічного вивчення кожної дитини та соціально-психологічного патронату учнів 5-х класів
.
 
 

вчителям | Переглядів: 105 | Додав: Yulija | Дата: 11.11.2014 | Коментарі (0)

 

Шкільні конфлікти: позиція батьків

Кожен з батьків колись був дитиною і ходив у школу, тому батьки не з чуток знають, що таке шкільні конфлікти. Навіть якщо дорослий, будучи дитиною, не брав участь в конфлікті активно, а тільки був спостерігачем цього конфлікту, все одно переживання були досить великі, і впоратися з ними було непросто. Саме тому, коли батько дізнається, що у дитини в школі конфлікт, то в душі виникає буря почуттів і переживань. Іноді це страх і нерозуміння, іноді це злість і бажання всіх покарати. Як же діяти правильно, так щоб допомогти дитині, а не нашкодити?

 

батькам | Переглядів: 113 | Додав: Yulija | Дата: 04.08.2014 | Коментарі (0)

РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ЩОДО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ

1. Повірте в неповторність своєї дитини, у те, що вона — єдина, унікальна, не схожа на жодну іншу і не є вашою точною копією. Тому не варто вимагати від неї реалізації заданої вами життєвої програми і досягнення поставленої вами мети. Дайте їй право прожити власне життя.

 

батькам | Переглядів: 193 | Додав: Yulija | Дата: 04.08.2014 | Коментарі (0)

Поради психолога батькам майбутніх першокласників

Підготовка до школи – процес і урочистий, і хвилюючий водночас. І, як не дивно це звучить, складніше у цій ситуації мамам і татам, а не самому майбутньому першокласнику. Часом батьки мучаться думкою, чи готовий їх синок чи донька до першого класу. До того ж напередодні школи майбутні першокласники нерідко задають їм питання, на які складно відповісти навіть дорослому. Саме тому у цій статті ми спробуємо відповісти на "недитячі" питання майбутніх першокласників і дати поради батькам про те, як підготувати дитину до шкільного життя.

 
батькам | Переглядів: 170 | Додав: Yulija | Дата: 04.08.2014 | Коментарі (0)

НАПРЯМИ ТВОРЧИХ ПОШУКІВ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ВАЖКИМ ШКОЛЯРЕМ

1. Намагайтесь запобігти у себе думку про безнадійну педагогічну занедбаність того чи іншого учня. Вселяйте в себе віру, що "важкий” вихованець є потенційним носієм багатьох позитивних якостей. У ході перших контактів з такою дитиною виявіть доброзичливу зацікавленість, повагу, відкинувши можливе упереджене ставлення до неї.

2. Уникайте хворобливої реакції на перші негативні прояви у поведінці важко вихованця у ставленні до вас. Такі діти не рідко на початковому етапі спілкування з новим вчителем, а тим більше з молодим, схильні випробовувати його.

 

вчителям | Переглядів: 83 | Додав: Yulija | Дата: 04.08.2014 | Коментарі (0)

ШАНОВНІ ВЧИТЕЛІ!

  Поставтесь до педагогічної праці, як до головного змісту Вашого життя. Створіть у собі вчителя!
  Будьте ерудованими, відмінно знайте свій предмет, цікаво та доступно викладайте навчальний матеріал.
  Умійте поважати кожного учня і бачити в ньому особистість.
 

вчителям | Переглядів: 83 | Додав: Yulija | Дата: 04.08.2014 | Коментарі (0)

Вхід
Президент України
Верховна Рада
Міністерство освіт
СОІППО
Пошук

Copyright MyCorp © 2019
Зробити безкоштовний сайт з uCoz