Субота, 20.04.2024, 13:21
Приветствую Вас Гість | RSS

Боровеньківський НВК:ЗОШ Іст.-ДНЗ

Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 5
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Главная » Статьи » Каталог файлів

Звіт директора

Звіт

директора Боровеньківського НВК:
ЗОШ  І - ІІ ступенів -
дошкільний навчальний заклад
Чхайло Юлії Анатоліївни
про роботу педагогічного колективу 
та батьківського комітету
за 2013 - 2014 н. р.
та завдання на 2014 - 2015 н. р.

 

Боровеньківський НВК функціонує у правовому полі, що ґрунтується на Конституції України, законах України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”,  „Про охорону дитинства”,  Указу Президента України „Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні”, якими визначено найважливіші шляхи реформування освіти.
Оглядаючи рік минулий, можна відзначити, що в цілому колективом Боровеньківського НВК здійснена суттєва робота для подальшого розвитку освітньої галузі, є певні напрацювання і здобутки. Вони стали можливими завдяки глибокому розумінню педагогами школи значення розвитку освіти для майбутнього, волі й бажанню зробити її пріоритетною в роботі.
У 2013 - 2014 н.р. було підведено підсумки над єдиною науково - методичною проблемою: „Підвищення ефективності та якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій, розвиток пізнавальних і творчих здібностей учнів ”.
Директор здійснює управління навчально – виховним закладом на основі Статуту загальноосвітньої школи всіма видами діяльності, організовує педагогічний колектив на досягнення високої ефективності в навчально - виховній роботі, контролює виконання навчальних  планів та програм, якість знань і поведінку учнів, зміст і організацію позакласної роботи, відповідає за організацію спортивно-масової роботи в закладі, комплектування класів, організовує роботу з батьками учнів, громадськістю, підприємствами; надає допомогу учнівським об’єднанням; здійснює підбір і розстановку педагогічних кадрів, а також організовує роботу по зміцненню та збереженню матеріально - технічної бази; відповідає за виконання правил внутрішнього розпорядку, дотримання санітарно - гігієнічного режиму, охорону праці  й техніку безпеки; встановлює відповідно до чинного законодавства коло обов’язків для працівників закладу; здійснює керівництво педагогічною радою, роботою батьківського комітету; організовує харчування учнів, літню оздоровчу роботу.
Керуючись державною Національною програмою «Освіта», програмою «Діти України», а також постановою Кабінету Міністрів України «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей - сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків», Конституцією України, у школі проводиться робота з питань охорони дитинства.
Класоводом та класними керівниками вивчаються соціально - побутові умови життя кожного вихованця. За такими даними складається соціальний паспорт класу та закладу, що дає змогу вчасно виявити дітей та сім’ї, які потребують соціальної підтримки. Це діти - сироти, діти з малозабезпечених, неповних родин, напівсироти та інші категорії дітей, які потребують допомоги. У результаті вивчення житлових та побутових умов у родинах учнів у 2013 - 2014 навчальному році виявлено, що виховуються в:
-    багатодітних родинах  -  13 учнів (6 родин);
-    неповних родинах  -  5 учнів (4 родин);
-    малозабезпечених родинах  -  6 (2 родини);
-    дітей - сиріт  -  1;
-    дітей - інвалідів – 0;
-    дітей, що перебувають на внутрішкільному обліку  - 3;
-    дітей одиноких матерів  -  3 (3 родини);
-    дітей, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС  -  0;
-    дітей - напівсиріт  -  2 (2 родини).
 Ці дані занесені до соціального паспорта закладу. Комісією, до складу якої входять класний керівник, члени батьківського комітету класу, складені акти обстежень житлово - побутових умов, мікроклімату в сім’ях.
Дітям цих категорій педагоги й адміністрація приділяють особливу увагу в ході навчально - виховного процесу та в позаурочний час. Відвідування занять, успіхи в навчанні, проведення дозвілля  –  усі ці питання постійно знаходяться в полі зору класних керівників.
Протягом  2013 - 2014 н.р. в НВК функціонувало 6 класів, а учні 6, 8,9 класів працювали за індивідуальною формою навчання. У початковій школі навчалося 6 учнів, в школі ІІ ступеня – 21 учень та 17 вихованців у дошкільному навчальному закладі. Охоплено навчанням 100 % учнів.
Соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно організованого виховного процесу в школі.
Колектив Боровеньківського НВК: загальноосвітньої школи І - ІІ ступенів – ДНЗ працює над проблемою створення еталонної моделі зрілої особистості - громадянина, з якою порівнює реальний стан громадянської свідомості дітей різних вікових груп.
Критерієм впливу школи на соціальну поведінку учнів є свідоме виконання ними основних нормативних документів школи: Статуту школи, правил внутрішкільного розпорядку, у яких визначені основні права та обов’язки учнів. На основі цих документів розроблені «Правила для учнів».
Робота по ознайомленню учнів з правилами та контроль за дотриманням їх школярами здійснюється педагогічним колективом та учнівським комітетом школи. Вона проводиться на класних годинах, під час тижня правових знань, тренінгів «Мої права», зустрічей з працівниками правоохоронних органів та інше.
Регулярно організовуються зустрічі учнів НВК з працівниками Лебединського МРВ УМВС України в Сумській області. 
У НВК постійно ведеться робота по виявленню учнів, схильних до правопорушень та взяття їх на облік.
Станом на 01 червня 2014 року в закладі дітей, які стоять на внутрішкільному обліку  - 3:                                                             
Шило Дмитро – учень 5 класу, Кір’ян Сергій - учень 5 класу,  Карпов В.Ю. - учень 8 класу. У 2013 - 2014 н.р. учень 7 класу Кланцатий Р. був знятий з внутрішкільного обліку.
Відвідування учнями навчальних занять постійно контролюється класними керівниками та черговими вчителями. Результатом  цієї роботи є те, що учні без поважних причин не пропускають уроки.  
Одним із напрямків виховної роботи в школі є прищеплення дітям толерантного, терпимого ставлення до ровесників, старших, оточуючих. З цією метою  психолог закладу Грузд Н.В. визначає рівень адаптованості учнів 5 - го класу, проводить анкетування учнів для визначення особливостей їх характеру, темпераменту, нахилів та здібностей. 
Педагогічний колектив закладу створює оптимальні умови для обдарованої та талановитої молоді, всебічно сприяє розвитку творчого потенціалу учнів, які виявили здібності та нахил до науково - дослідницької діяльності. Створено банк даних обдарованих учнів школи.
Умовою повноцінного становлення особистості виступає доцільно організований навчальний процес. Виховання і навчання є двома взаємопов’язаними сторонами єдиного педагогічного процесу, які доповнюють одна одну.
Враховуючи цю умову щорічно у закладі проводяться різні заходи по виявленню та підтримці обдарованої молоді. Учні НВК беруть активну участь у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних дисциплін.  Також учні навчального закладу беруть активну участь у конкурсах „Кенгуру” (математичного спрямування), „Колосок” (природничо – гуманітарного напрямку). Така результативність забезпечується продуманою системою роботи з обдарованими дітьми. Це є одним із головних напрямків роботи закладу, тому в ньому задіяні всі служби: адміністративна, психологічна та методична.
До складу банку даних обдарованої учнівської молоді входять: Мяус Аліна учениця 5 класу, Матієшин Євген учень 5 класу, Карпов Віталій Юрійович учень 8 класу.
Учні НВК є постійними учасниками районних виховних заходів таких як:  ярмарок - виставка „Дари осені”; конкурсах „Молодь обирає здоров’я”, „Чарівні барви Лебединщини”, міжнародного конкурсу ім. П. Яцика, змагать з легкоатлетичного кросу,  легкоатлетичного чотириборства, а також у тематичних конкурсах малюнків, плакатів, творів тощо.
Стимулом до активізації творчої діяльності вчителів є щорічна атестація педагогічних працівників. Цього року атестовано вчителя Філоненка В.Г. та присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії».
Під час проведення атестації та здійснення експертного оцінювання якості роботи вчителів адміністрація НВК врахувала їх самооцінку, оцінку батьків для формування атестаційної оцінки; традиційно проводилося таємне анкетування з питань рейтингу вчителів.
З усіх ланок освіти чи не найважливішою є дошкільна, адже, дошкільний вік – базовий етап фізичного, психічного та соціального становлення особистості, основний етап для реалізації принципу наступності між дошкільною освітою та початковою ланкою, формування готовності дитини до навчання у ЗНЗ.
Вихователі ДНЗ намагаються забезпечити дитині належний мінімальний рівень життєвих компетенцій, що робить їх особистість адаптованою, зорієнтованою у навколишньому середовищі, підготовленою до системного навчання в школі.
Багато уваги приділяється фізичному розвитку дітей. У НВК належним чином облаштований спортивний зал та майданчики, які ефективно використовуються на уроках та в позаурочний час. На відповідному рівні ведеться робота по формуванню культури здорового способу життя. 
Організаційні заходи щодо збереження здоров’я учнівської молоді та впровадження здорового способу життя не закінчуються в стінах НВК навіть із завершенням навчального року. Улітку починається  „оздоровчий період”.
З метою організованого проведення відпочинку, оздоровлення та зайнятості учнівської молоді влітку 2014 р. в період з 02 червня по 20 червня 2014 р. протягом 14 робочих днів було організовано роботу пришкільного оздоровчого табору „Сонечко” з денним перебуванням, в якому було оздоровлено 14 учнів, у першу чергу це діти з багатодітних, неповних та соціально – неспроможних сімей.
Щодня з дітьми проводилися оздоровчі процедури: ранкова гімнастика, сонячні ванни, обливання, обтирання. Для розвитку фізичних здібностей проводилися спортивні змагання, розваги, естафети та рухливі ігри. Кожен день носив тематичну спрямованість (День казки, День лісу, День здоров’я, День Батьківщини, акція „Ми за мир” та ін.).
Належна увага приділялась харчуванню дітей. До меню було включено молочні страви, рибні, м’ясні, щодня діти споживали овочі та фрукти, салати із зелені.  
Фінансування проводилось за рахунок коштів, виділених з держбюджету, батьківських та спонсорських коштів.  Адміністрацією НВК  були направлені відношення про надання безповоротної фінансової допомоги приватними підприємцями Шейко О.В. та Дерев’янчук О.М. 
Для зміцнення здоров’я дітей важливу роль має своєчасне, калорійне, якісне харчування, яке здійснюється в шкільній їдальні НВК, розрахованій на 40 посадкових місць. Вартість харчування в розмірі 5 грн. гривень на день на одного учня дає змогу забезпечити гарячими обідами дітей за кошти батьків.
Усі харчові продукти надходять з ПП „Контакт”, ФОП «Слабій Г.Ю.» і відповідають вимогам державних стандартів. З метою здешевлення харчування у процесі приготування їжі використовуються овочі, вирощені на навчально - дослідних ділянках: огірки, буряки, картопля. Ця продукція урізноманітнює страви і забезпечує калорійність їх  приготування. 
Харчування дітей здійснюється згідно рекомендованого 10 - денного меню, яке погоджено головним лікарем Рай СЕС. У закладі 1 - разове харчування для учнів 2 - 4 класів та 1- разове харчування (сніданки) для  учнів 5 – 9 класів. На сьогоднішній день гарячим харчуванням охоплено 84  учнів та 100  вихованців ДНЗ.
Протягом 2013 – 2014 н. р. педагогічний колектив наполегливо працюватиме над виконанням вищезгаданих навчально - виховних завдань, орієнтуючись на ситуацію в суспільстві.
Основними напрямками роботи НВК в 2014 - 2015 навчальному році будуть:
1. Визнання учня основним суб’єктом навчально – виховного процесу.
2. Створення в НВК всіх умов для особистісно - орієнтованого навчання і виховання. 
3. Кожному вчителю намагатися застосовувати сучасні інформаційні технології навчання, орієнтовані на особистість, індивідуальність учня.
4. Активно залучати органи учнівського самоврядування до реалізації проблем НВК. Будувати співпрацю з учнями на засадах гуманізації, педагогіки співробітництва.
5. Підвищувати відповідальність кожного вчителя за результатами навчальних досягнень учнів.
6. В системі виховної роботи пріоритетним вважати формування в учнів національної самосвідомості, виховувати високі патріотичні почуття, збагачення учнів морально – етичними поняттями, загальнолюдським змістом.
7. В ході урочної і позаурочної роботи по охороні і зміцненню здоров’я дітей головним завданням вважати виховання усвідомленого ставлення учнів до свого здоров’я, як до найвищої цінності, пропаганду здорового способу життя.
8. Поповнення кабінетів наочними посібниками, довідковим і роздатковим матеріалом.
9. Проводити цілеспрямовану, системну роботу з батьками з питань навчання і виховання їх дітей.
10. Продовжувати вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду та інноваційних технологій.

 

 

Категория: Каталог файлів | Добавил: Yulija (29.08.2014)
Просмотров: 299 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід
Президент України
Верховна Рада
Міністерство освіт
СОІППО
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz